Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member A.d.a.M.20/Female/Unknown Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 29 Deviations 529 Comments 2,969 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Wishlist

Friends

Donate

SerFrea has started a donation pool!
28 / 10,000
For dA goodies :D

You must be logged in to donate.

deviantID

SerFrea
A.d.a.M.
Artist | Hobbyist | Varied
Interests
Hello denizens of dA! Just a few updates... 'cause I feel like it :D

I'd just like to say that I'm alive and it's been a while since I've actually uploaded something (WIPS not included).

So first of all to :iconcyberpunksammy: I'm soooo sorry I haven't finished your request. >__> I would like to make it the best I can possible make but I'm not sure how to go about doing that to be honest. But I will finish it! I promise.

And then to :iconlegendofmana-fanclub: I haven't even touched my WIPS for the group... I apologize I will get on it right after I finish my exams

So to do list: (more for my benefit)
1. Finish request WIP
2. Finish LoM WIPS
3. Continue writing AKAB
4. Start writing South Park thing
5. umm... other endeavors XDDD

soo... as most of my journals are... This was brought on by procrastination :D I have an exam tomorrow and I haven't studied yet... soooo... yeahhhh... well that's about it :D

see ya guys around :D feel free to write about your feelings


Ohhh! and :heart: Richard Armitage :heart:

:rofl:
Richard Armitage Stamp by TwilightProwler :iconrichardarmitage: sooo hot :drool:
  • Mood: Tired
  • Listening to: Rylynn by Andy Mckee
  • Reading: Little Myrtle Tree
  • Watching: Robin Hood series
  • Playing: TalonRO
  • Eating: nothing
  • Drinking: Coffee

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconjenjii:
jenjii Featured By Owner Jun 11, 2014
:rofl: Napadaan ulit ako hahaha, at ako pa last comment, nahiya naman ako bigla :rofl:

Ano bago, Spoiler? Hohohoh~
:icontophatplz:
:icongrin--plz:
:iconmonroeplz: di yata bagay yung getup ko sa hat :lol:
Reply
:iconserfrea:
SerFrea Featured By Owner Jun 12, 2014  Hobbyist General Artist
MILKY! :glomp:

Unfortunately I'm the same pathetic imbecile as before XD still scared of the future, still don't know what to do with myself :lmao:

hindi ba dapat ganito???

:icontophatplz:
:iconjenjii:
:iconmonroeplz:
Reply
:iconjenjii:
jenjii Featured By Owner Jun 12, 2014
Makapang-insulto lang sa sarili, wagas hahah. May lito factor pa yata :lol:
Wenks, hindi bagay hohoho.
Reply
:iconserfrea:
SerFrea Featured By Owner Jun 12, 2014  Hobbyist General Artist
oo ah! ako pa XD I'm an expert in self hate :D

Bagay naman :< or do you prefer...


:icontophatplz:
:iconjenjii:
:icondressplz:
Reply
:iconjenjii:
jenjii Featured By Owner Dec 19, 2013
:rofl: napadaan lang :rofl:
Reply
:iconserfrea:
SerFrea Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist General Artist
uy! hey Milky :) 
Reply
:iconjenjii:
jenjii Featured By Owner Dec 20, 2013
:giggle:
Reply
:iconserfrea:
SerFrea Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist General Artist
dude, it's been a while ahahahaha XD 
Reply
(1 Reply)
:iconsithis666:
Sithis666 Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks for the fave :)
Reply
:iconserfrea:
SerFrea Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome ^^ Your gallery has quite a nice development :)
Reply
Add a Comment: